اخبار ابوقرقاص
حاليا (مدرسة ابوقرقاص التجارية بنات) على فيس بوك
اخبار ابوقرقاص
حاليا (مدرسة ابوقرقاص التجارية بنات) على فيس بوك
اخبار ابوقرقاص
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اخبار ابوقرقاص

اخبار ابوقرقاص لكل اهالي مركز ابوقرقاص
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

 

 ولعت يابوسعداوى

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
????????
زائر




ولعت يابوسعداوى Empty
مُساهمةموضوع: ولعت يابوسعداوى   ولعت يابوسعداوى Icon_minitimeالجمعة فبراير 04, 2011 7:01 am

ولعت ياجماعه وشكل الموضوع دخل على ابوقرقاص ولازم الجميع يعرف اننا داخلين على ايام خير والبدايه المقال المنشور واكيد ياجماعه شعب ابوقرقاص لازم هيرجع حقه الذى اغتصب منه على مدار 20 عشرين سنه شهدت خلالها المركز انحدار كامل وتحيه للسيد منتصر واحنا عارفين مين السبب فى رفع مقالة الثوره التونسيه وان شاء الله ياستاذ منتصر حقك وحقنا من الناس اللى هددتنا وارادة الحجر على ارادتنا جاء الوقت لحسابها حد كان من 10 ايام يحلم بالاصلاح الذى حصل وبيد الرئيس مبارك نفسه تحيه للرئيس لاستجابته لمطالب الشعب وانا ادعوا كل شباب ابوقرقاص بان نتوجه ببلاغ للنائب العام ضد من سلبوا ارادتنا على مدى عشرين عام وياريت الجماعه الحلوين بتوع الحزب يارجعوا ما كانوا يرددوا به خلال المنتدى بمقولة فين المستندات ياجماعه لازم كل واحد فى ابوقرقاص ياخد حقه بالطرق القانونيه التى كفلها وتعهد بها الرئيس والحكومه الجديده حد كان مصدق احمد عز يحصل فيه اللى بيحصل ده انا كنت فاكر نفسى هموت قبل بس ما شوف عز بره الحزب مش بيتحاكم والنهايه يجب ان نتحد ونتوجه ببلاغ للنائب العام وان شاء الله خلال يومين سيتم عمل جروب باسم فساد سعداوى واعوانه على الفيس بوك للتواصل مع بعضنا حتى لا نحرج مفجر ثورة التحرير بابوقرقاص السيد منتصر حلمى وشكرا ياستاذ منتصر وربنا يبارك لك لما قدمته لابوقرقاص وشكرا شباب منشية الفكريه اللى السيد ايهاب حمزه عين امين الحزب الوطنى بها مسجل خطر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
??????
زائر




ولعت يابوسعداوى Empty
مُساهمةموضوع: شكرا سيادة الرئيس    ولعت يابوسعداوى Icon_minitimeالجمعة فبراير 04, 2011 7:56 am

نعم انا بندر الفكريه يابوسعداوى الذى استبحته انت وشقيقك تريقه واستخفاف باهله
نعم انا البندر الذى تعرض على يدك لاهمال لمجرد مقولتك حضرتك البندر ملوهش كبير لكن الكبير ربنا يابوسعداوى
نعم انا البندر الذى تعرض شبابه للذل فى تقديم طلباتهم
نعم انا البندر الذى وضعت عليه انت وحاشيتك رموز فى الحزب والمجلس المحلى ليسوا فوق مستوى الشبهات
نعم انا البندر الذى اخذت حصت الانابيب وانشأت مستودع فى العزبه بتاعت حضرتك وكأن ابن البندر يجب ان يذهب الى عزبة حضرتك ليغير انبوبة البوتجاز وكأن الوطن عزبه
نعم انا ابن ابوقرقاص الذى وصلته ان يكره الوطن كله
شكرا للرئيس محمد حسنى مبارك قائد ثورة التصحيح
قريبا ابوسعداوى وقريبا جد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر




ولعت يابوسعداوى Empty
مُساهمةموضوع: عاش مبارك سقط الفاسدون    ولعت يابوسعداوى Icon_minitimeالجمعة فبراير 04, 2011 8:24 am

ياجماعه احنا فى حلم ولا واقع
لا احنا فى واقع نعم ربنا يستر والبلد تتجاوز ازمتها وان شاء تحت قيادة الرئيس مبارك هنتجاوز الازمه
ابوسعداوى وعز وحمزه وشركائهم هيتحاسبوا على ما اقترفوه من جرائم نعم سيحاسبوا حساب عسير
انا مبقصدش جرائم مال عام لا جرائم لما وصلوا الشباب ان يكرهوا وطنهم ان يصل الشباب الى مرحلة اليأس
وديه جرائم اخطر من جرائم المال العام الذى استباحوه وكاننا فى عزبه وهم ورثوها
يارب وطنى اغتصابوه سعداوى واعوانه يارب وطنى بيتولد من جديد ولكن ولاده متعثره
لازم نصبر علشان اللى جاى احسن
تحيه للشباب الفيس بوك الشرفاء الذين طالبوا بمطالبنا واستجاب لها الاب والقائد محمد حسنى مبارك
شباب الفيس بوك الذين قاوموا بصدورهم رصاص حى ومطاطى وغاز مسيل للدموع
مش الشاب محمد شوقى الذى حصل على حديقه ملك الدوله قام بتأجيرها من الباطن بمبلغ 3000 شهريا وهو جالس بمنزله
شباب الفيس بوك الذى كان يريد وظيفه محترمه حتى لو بمبلغ 300 جنيه شهريا يدفع منها ضرائب الدوله
مش شاب بيحصل على دروس خصوصيه بمبلغ خمسون الف جنيه شهريا فى ظل مساندة الحزب وغياب الرقابه من ضرائب
(فين خطة الحزب اللى قلت عليها يابوحمزه لمواجهة الدروس الخصوصيه فى ردك عبر المنتدى ولا ده كلام من بتاع عزو فعلا ازاى هتقف امام مصلحة ذراعك اليمين ابو الشوق سيادة الامين لو انتا فعلا كنت عايز مصلحة الناس كنت رفعت سماعة التليفون وطلبت وكيل الوزاره ونقلت المدرس المسعور بره المنيا زى المرحوم يحى عبدالرؤؤف عملها قبل كده لكن ازاى مصلحة ابو الشوق فوق مصلحة الوطن على رأى المثل يا عزيزى كلنا لصوص)
اخيرا ياوطنى ولددت من جديد شكرا للاب محمد حسنى مبارك
المباراه انتهت سعداوى ونلفاك فى الاهرام الصفحه الاولى مع قائمة من سلبوا الوطن ودمروه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
Admin
Admin


عدد المساهمات : 538
تاريخ التسجيل : 15/02/2010

ولعت يابوسعداوى Empty
مُساهمةموضوع: مصر فوق الجميع   ولعت يابوسعداوى Icon_minitimeالجمعة فبراير 04, 2011 9:56 pm

موضوع الثورة التونسية لم يرفع بسبب اي حد من الحزب الوطنى ولا أمنيا ايضا فقط لوجود تحرش من بعض الردود ضد البعض وخصوصا ان الموضوع كان يخص شخص رئيس الجمهورية فقط لاغير ولم يضغط احد على للألغاءه نهائيا خالص تحياتى .

اتمنى ان يتم الفصل بين الصراع السياسي والشخصي لو عضو في الحزب له شقيق فلا داعى للزج باسم الشقيق في اشياء لا يعلم بها نهائيا الرجل لمجرد تصفية حسابات سياسية وخصوصا الرجل يؤدى عمله على أكمل وجه اما صراعات اعضاء الحزب فهم أدرى الناس بها طبعا وهو صراع سياسي مقبول في النهاية وهكذا السياسية من يعمل بها فعلية قبول الراي الاخر والهجوم والاخذ والرد .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://abuqurqas.123.st
?????
زائر




ولعت يابوسعداوى Empty
مُساهمةموضوع: عاش مبارك سقط الفاسدون    ولعت يابوسعداوى Icon_minitimeالسبت فبراير 05, 2011 1:51 am

اولا الف شكر للسيد الاستاذ منتصر الذى اثبت انه رجل وطنى من الطراز الاول وقلبه على البلد
اما بخصوص رد حضرتك ان الموضوع تصفية حسابات فاسمح لى تصفية حسابات مع من
مع سعداوى وحاشيته ولاحمزه واتباعه ولا ابو الشوق والعيال بتعته
ياستاذ هو بقى فيه حزب علشان حد يصفى حسابات دوله خلاص قعدوا فى البيوت ولو الناس كانت عايزه تصفى حسابات معهم لكان كل من سعداوى وحمزه ومصطفى على وابوالشوق صلبوا فى ميدان عام ايام الفوضى لكن شعب ابوقرقاص يريد ان يأخذ حقه بالطرق القانونيه التى كفلها القانون والدستور وحركة التصحيح التى قام بها السيد الرئيس محمد حسنى مبارك حفظه الله لمصر
ياستاذ منتصر مصر هترجع والله العظيم احسن من الاول وتحت قيادة الرئيس مبارك ليه لان الرئيس بدأ حمله للقضاء على الفاسد والمفسدين والحكومه الجديده حكومه نظيفه مش احمد نظيف
وبعدين فين الصراع السياسى ياستاذ منتصر ده الحزب بابوقرقاص تحول فى عهد حمزه وسعداوى لعزبه خاصه
فين الصراع السياسى حين كتب الصحفى ناصر حاتم بجريدة الاسبوع عن استيلاء شقيق سيادة النائب محمد سعداوى على اراضى شرق النيل تجاوزت 8000 فدان نعم ثمانية الاف فدان متسغربش ارجع لجريدة الاسبوع واقرأ الموضوع
فين الصراع السياسى حين استولى السيد سكرتير المحافظه ابوالليل بعاونة سيادة النائب على الباراضى الصحراويه افرأ جريدة الاسبوع
فين الصراع السياسى حين تعرض الصحفى ناصر حاتم للتهديد النائب سعداوى اكثر من مره ولكن الصحفى الشريف لم يتراجع عن مواقفه
فين الصراع السياسى والسيد محمد شوقى بيحصل على اتاوه شهريه 3000 جنيه شهريا من حديقة الاندلس والشباب مش لقيه تشتغل بالحصه مقابل 80 جنيه فى الشهر
فين الصراع السياسى وشركة السكر تتعرض للنهب من قبل سيادة النائب ورفيق الكفاح ابوحسنى
مش عاوز اطول على حضرتك وعلى اعضاء المنتدى
وانما اللقاء عند النائب العام على كل من تأمر على الوطن وقهر الشباب وشرد اسر عده من ابوقرقاص
النهايه قربت يابوسعداوى انت وحمزه
اما ابو الشوق عين عليك انتا رحت فطيس
شكرا ياستاذ منتصر وده توضيح علشان حضرتك والاعضاء
عاشت مصر عاش الرئيس مبارك سقط الفاسدون

قريبا بالاسواق كتاب يجرى طباعته (ابوسعداوى عقدين من الفساد) سعر الكتاب مدعم مقابل 2 جنيه وشكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ولعت يابوسعداوى
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
اخبار ابوقرقاص  :: اخبار ابوقرقاص :: اخبار ابوقرقاص-
انتقل الى: