اخبار ابوقرقاص
حاليا (مدرسة ابوقرقاص التجارية بنات) على فيس بوك
اخبار ابوقرقاص
حاليا (مدرسة ابوقرقاص التجارية بنات) على فيس بوك
اخبار ابوقرقاص
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اخبار ابوقرقاص

اخبار ابوقرقاص لكل اهالي مركز ابوقرقاص

الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

بريد الاستاذ ايهاب حمزة من 21 :31 يناير

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

بريد الاستاذ ايهاب حمزة من 21 :31 يناير Empty
مُساهمةموضوع: بريد الاستاذ ايهاب حمزة من 21 :31 يناير   بريد الاستاذ ايهاب حمزة من 21 :31 يناير Icon_minitimeالجمعة يناير 21, 2011 5:29 am

لو لك مشاركة او تسأول أو تعليق للحزب الوطنى اتفضل هنا وسوف يرد عليك الاستاذ ايهاب حمزة بنفسة خالص تحياتى
https://abuqurqas.123.st
????
زائر

مُساهمةموضوع: مواطن من ابوقرقاص اقول الحق   بريد الاستاذ ايهاب حمزة من 21 :31 يناير Icon_minitimeالأربعاء يناير 26, 2011 12:14 am

امبارح الاتنين كنت معدي من قدام الحزب الساعه واحده الضهر من تحت قدام الحزب شارع بورسعيد لقيت زحمه وقفت اشوف ايه لقيت الحزب جايب سكر ورز ومكرونه وبسعر رخيص عن السوقا السكر باربعه ونص والمكرونه الكيس بجنيه وربع وشاب لابس بدله واقف ومعاه اربع شباب بيساعدوه وعرفت ان الراجل ده الشاب امين الحزب ايهاب حمزه والله مصدقتش لما شوفته بيشيل الاكياس بنفسه وعرفت من الراجل صاحب المكتبه اللي بره انه بيوفر كل اسبوع كميات سلع غذائيه بيدعمها ويبيعها بسعر اقل من السوق وانه لوشاف حد غلبان ميقدرش يدفع فلوس بطريقته ومن غير محد ياخد باله يملي شنطه فيها سكر ورز وزيت وسمن ويديها له ببلاش والله شوفت الموضوع ده اكتر من مره علشان انا قاعد قدام الحزب وعلي فكره ياستاذ الراجل ده بيعمل خير كتير وموضوع السلع الرخيصه ده موش من النهارده ده علي طول من ساعه مخلي الحزب ليه روح علي ايد ايهاب حمزه عمرك شوفت امين حزب يشيل ويرص بايده راجل عادي مننا من طينتنا كل ده كان كلام الاستاذ محمد بتاع المكتبه والله شوفت بعيني ومستغرب ليه كلنا منقفش مع راجل محترم ذي ده راجل موش فارقه معاه متواضع همه خدمه ابن بلده والله لوالحزب كده انا كنت كارهه ليه وانا صورت بالموبايل وشكرا علي الموقع ده بجد شكرا انا عرفته النهارده بالصدفه اعملو اعلان علشان كله يعرف دي حاجه صحيه صح وهو ده النت اخوكم اشرف محمد فؤاد مدرس بعقد انجليزي
??? ????
زائر

مُساهمةموضوع: كلنا بنحب الوطني المخلص   بريد الاستاذ ايهاب حمزة من 21 :31 يناير Icon_minitimeالأربعاء فبراير 02, 2011 11:20 am

أنا مصري
أناشد أبي وأمي ؛أخي وأختي
لست منتمياً لأي حزب ولأي حركة سياسية لكنني مواطن بسيط من عامة الشعب؛
أحب هذا الوطن ؛ وأقدر كل مافيه00
أدعوكم بحكم سماحة أدياننا:
- ألا تنساقوا وراء حركات مشبوهة ودعاوي مغلوطة .
- ألا تدمروا بيوتكم أو بيوت جيرانكم و أخوانكم.
- ألا تدمروا منشأتكم وأقتصادكم فهي المستقبل لأولادكم وأجيالكم .
- نعم ؛
- توجد سلبيات وطموحات لا بد أن تتحقق وأن صوتك ومطالبك وصلت وسمعت .
ولكنني أقول لك؛
هناك من يتربصون بمصر ؛ يريدون عرقلة مسيرة ألأصلاح ؛ وهناك من يستغلون ما يحدث وينتمون داخل المجتمع من أجل مصالح شخصية .
فانتبه !
وحافظ علي كل شئ يخصك ويخص مستقبل أولادك ..
ولأجلك ولتلبية طموحاتك اجعل قنواتك الشرعية هي الأساس والبداية التي تنطلق منها ..
مع خالص تحياتي
مواطن مصري
سعدنا بعد صلاة الجمعة بتوزيع هذه المناشدة التي تم توزيعها امام الجوامع واحنا كلنا اتبسطنا من هذا الكلام اللي طالع من القلب وطالع من شخص وطني يحب لوطنه ولا يوجد شخص بالاخلاق الفاضلة والصفات الجميلة دة الا استاذنا الفاضل المتواضع دائماً / أيهاب حمزة ولكنه علي طول يتواضع ومابيحبش حد يمدحه واحنا كنا عاوزينه يدينا البيانات دي واجنا كنا نوزعها علي باقي الجمهورية عشان ما كنش حصل اللي حصل وما كنش العملاء والخائنين قاموا بحرق مباني حزبنا الوطني حزب الاغلبية اللي نجح باغلبية وبشرعية وبحب المواطنين له وانا عن نفسي هابعت للرجل الحر أحمد عز أمين الحزب الوطني تلغراف شكر وتقدير علي اختياره للانسان ايهاب حمزة وانا اطلب من كل رواد المنتدي أن يبعت تلغراف كمان واحنا ما نقدرش ننسي افضال استاذ ايهاب علينا ولا نستطيع ان ننسي السكر اللي ب اربعة جنيه ونص والزيت وكمان اللحمة وكمان الصدقات اللي بيوزعها ربنا يجازيه خير ويخليه لينا وللفقراء .
وأن ما كنش هو الاستاذ ايهاب اللي كتب البيان ده ياريت اللي كتبه ينضم لينا في الحزب الوطني لانه فعلاً انسان وطني وعنده انتماء
أخوكم علي عليوة مدرس بالحصة
18\2
زائر

مُساهمةموضوع: عاشت مصر عاش الرئيس مبارك    بريد الاستاذ ايهاب حمزة من 21 :31 يناير Icon_minitimeالأربعاء فبراير 02, 2011 10:19 pm

عاشت مصر عاش الرئيس مبارك القلب يدمى لما يحصل وان شاء الله مصر بقيادة الزعيم والقائد وابو كل المصريين ترجع اقوى من الاول والحقيقه ان الذى حصل كشف لنا المتربصين بمصر والعملاء والخونه ومش معقول اللى بيحصل ده طبعا ولا شك انه كانت هناك عناصر فاسده بالنظام غدرت بالرئيس القائد والرئيس قام خلال الايام السابقه بحركت تطهير واصلاح وياريت يكون شعار الشعب الرئيس يريد اصلاح النظام مش شعار الخونه والمرتزقه الشعب يريد اسقاط النظام عيب لغة التخاطب مع الرئيس الرمز القائد الزعيم وياريت من الاخ المحترم والذى لا يختلف عليه احد الاستاذ ايهاب حمزه يبدأ بحركة اصلاح ايضا على مستوى الحزب وهو مطلب فورى وسريع لاهل ابوقرقاص وياريت الحزب يفتح ابوابه للجماهير فابوحمزه رصيده كبير عند الناس والله يسامح محمد شوقى وسيد عبدالحفيظ ومصطفى على وبدر والمقرحى وغيرهم من الذين تسببوا فى ما وصلت اليه مصر وشكرا وان شاء الله مصر هتعدى الازمه
????
زائر

مُساهمةموضوع: انا موافق   بريد الاستاذ ايهاب حمزة من 21 :31 يناير Icon_minitimeالخميس فبراير 03, 2011 9:33 am

فعلا انا موافق علي الشعار
الشعب يريد اصلاح النظام
??? ????
زائر

مُساهمةموضوع: انتهي الدرس يا غبي   بريد الاستاذ ايهاب حمزة من 21 :31 يناير Icon_minitimeالإثنين فبراير 07, 2011 12:06 pm

لازم الموقع المشبوه ده يتقفل وكمان مافيش حد بيكتب فيه الا شخص واحد بس وهو فاهم ان الناس عبيطة زيه يا .....الحزب الوطني مات انتهي الدرس يا غبي ودور ليك علي حزب يكون شريف
??? ????
زائر

مُساهمةموضوع: الماء العكر اللي رفضه المحافظ   بريد الاستاذ ايهاب حمزة من 21 :31 يناير Icon_minitimeالإثنين فبراير 07, 2011 12:15 pm

علي فكرة الشخص الغبي ده المحافظ ضياء الدين قال له انت قذر ولو وضعت اصبك في الماء الماء هتتعكر وهيبقي ... ومتلوث زيك
ميرو

مُساهمةموضوع: الاخ العزيز علي   بريد الاستاذ ايهاب حمزة من 21 :31 يناير Icon_minitimeالإثنين فبراير 07, 2011 6:23 pm

الاخ الزائر على ليس من شجاعة الفرسان ان كنت تظن نفسك فارس انت تتخفي وراء اسماء مزيفة لتسب وتوجهك لكماتك وسبابك الي غيرك من الناس الشرفاء انا اعلم ان امين الحزب الوطنى في المركز قد لايعيرك الانتباه ويرد عليك

- عزيزة اذكرك بمقولة جيفارا الثورة يصنعها العظماء والمفكرون - ويقودها الشجعان - ويستفيد منها الجبناء .

- عليك عزيزى على عليوة أن تكون احد الأفراد الثلاث الذيين حددهم جيفارا اما ان تكون عظيمة وتصنع ثورة - او تكون شجاعا وتقود ثورة - او تكون رعديدا وتحاول ان تستفيد من ثورة لم تغرم فيها شيئ .

- ان تصفية الحسابات الشخصية والشماتة في وقت المحن ليست من شيم الشجعان الكرام عليك ان تعلن نفسك .

- عليم ان تفضح الفساد اذا كان موجودا الرئيس رفع الحصانة عن وزراء ووضعهم قيد التحقيق فماذا تنتظر انت لو كنت تعلم واقعة فساد فتقدم بها الي هيئة الرقابة الادارية وهى تضمن لك السرية التامة أو مباحث الاموا ل العامة أو النيابة العامة

- و أما عليك بالصمت التام اما الأن تتكلم او تصمت الي الابد
شكرا لك اخ علي عليوه [center]
??? ???
زائر

مُساهمةموضوع: الحزب المحظور   بريد الاستاذ ايهاب حمزة من 21 :31 يناير Icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 9:19 pm

الاستا ايهاب احنا هنا في بني حسن وسمعنا عنك انك ممكن تاخد عشر تلاف جنيه وتعين الواحد رئيس قرية زي ما اخدت مبلغ عشر تلاف جنيه من الاستاذ محمد سيد وكمان اخدت عشر تلاف جنيه من محمد علي داكرواحنا مستعدين ندفع لك خمس تاشر الف جنيه وتعينا رئيس قرية وناخد كل واحد منا تلاتين فدان شرق عن طريق مجدي ابو سعداوي زيهم وعلي فكرة الاستاذ مجدي احنا بنطلب منه يديك 15 فدان تاني عشان ال 15 فدان اللي ادها لك قليلة وما تلقش بمقامك وعلي فكرة احنا عاوزينك تربي دقنك ونجب لك جلابية بيضة وتكون قصيرة فوق كعب رجلك وتتضم للمجموعة اللي كنت مسميهم المحظورة عشان دي مش هتبقي محظورة وهيبقي اسمها الجماعة الاسلامية وهتبقي هي الورقة الرابحة اللي ممكن تلعب بيها وياليت تعلن انك مش تبع حزب الحرامية وكمان ياليت تقفل الموقع بتاع الحزب ده عشان اسمه مشبوه وبعد شوية هيبقي اسم الحزب ده محظور ومشبوه
??????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: بريد الاستاذ ايهاب حمزة من 21 :31 يناير   بريد الاستاذ ايهاب حمزة من 21 :31 يناير Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 5:12 am

فعلا هو واحد بس اللى بيكتب فيه على رايك يا علوة روح شفلك حزب تانى بقى ثبت فيه تانى هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
25 ?????
زائر

مُساهمةموضوع: شباب 25 يناير   بريد الاستاذ ايهاب حمزة من 21 :31 يناير Icon_minitimeالسبت فبراير 12, 2011 12:00 am

نعم نحن من اسقط النظام ونحن من اسقط الحزب الوطني نرجو ان يكون هذا المنتدي مركز لتلاقي افكار الشباب وارجو من اداره المنتدي ان يكون هذا شعارها في الايام القادمه ان شاء الله وارجو ان يكون المنتدي خالي من نشاط اي حزب وملتقي لتلاقي افكار شباب ابوقرقاص وليس للحزب الوطني الذي انتهي او لمن يريدون الشماته بطرق غير اخلاقيه
فنحن ندعو اللي تلاقي افكار الشباب لا لتصفيه حسابات بين شخصيات حزب فاشل ومنتقدين فاشلين ايضا اخلاقيا

بريد الاستاذ ايهاب حمزة من 21 :31 يناير
صفحة 1 من اصل 1