اخبار ابوقرقاص
حاليا (مدرسة ابوقرقاص التجارية بنات) على فيس بوك
اخبار ابوقرقاص
حاليا (مدرسة ابوقرقاص التجارية بنات) على فيس بوك
اخبار ابوقرقاص
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اخبار ابوقرقاص

اخبار ابوقرقاص لكل اهالي مركز ابوقرقاص

الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010 Empty
مُساهمةموضوع: خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010   خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 29, 2010 1:57 pm

اندلعت في تمام الساعة الثالثة والربع اليوم الاثنين 29/11/2010 م اشتبكات بين انصار مرشحى الحزب الوطنى في ابوقرقاص بين انصار الاستاذ ايهاب مفتاح وانصار اللواء فاروق طه عبد الله وانصار المرشح المستقل مصطفي التونى وعبدالرحمن حسانين من قرية اتليدم نتيجة اعلان نتيجة انتخابات ابوقرقاص 2010 بالاعادة بين اللواء فاروق طه وعلاء رشدى وخلو الاعادة من مرشحى عائلة المفاتيح كبيرة العدد وعائلات التونى وحسانين وهما من قرية واحد تمتلك اكبر قدر من التصويت 24000 الف صوت وهو ما احدث مفاجأة لأنصار الثلاث عائلات الكبيرة المفاتيح والتونى وحسانين وقدقامت قواة الشرطة باطلاق الغازات المسيلة للدموع ثم فرت من موقع الحادث بعد اطلاق اعيرة نارية من قبل العائلات الثلاث وربنا يستر
بدات الاحداث بظهور اشاعة قوية مفاداها وفاة المرشح المستقل مصطفي التونى مما ابناء قريته قرية اتليدم فبدئوا بالرشق بالحجارة على مخيم الفرز بمدرسة الثانوية بنون ابوقرقاص وبعدها قام الامن بأبعادهم عن مكان لجنة الفرز فاتجهوا الي شارع الجمهورية وبدأو في رشق الشرطة بالحجارة والتى ردت بالضرب مستخدمه العصي ثم وبعد ان اشتعل الموقف باطلاق اعيرة نارية من بعض المواطنين اضرت قوات الامن الي القاء القنابل المسيلة للدموع لتفريق المحتشدين وقد سقططت احد القذائف داخل مدرسة قاسم امين الاعدادية للبنات ثم لاحظتقوات الامن جود تجمهور من عائلة المفاتيح امام المقر الانتخابي للأستاذ ايهاب مفتاح فقامت بالقاء القنابل داخل مدخل العمارة التى يقع بها المقر الانتخابي للأستاذ ايهاب مفتاح والذي لم يكن له هو عائلة المفاتيح اي ئأن بالحادث السابق ما اسفر عن حالات اختناق وسقوط للبعض فقد سقط النائب السابق مجدى مفتاح بسبب شدة الزحام كما ظل (السيد مدكور مفتاح ) يعانى من اختناق شديد نتيجة استنشاقه كمية كبيرة من الغاز حتى نقل الي مستشفي ابوقرقاص ثم هدأت الامور تماما وقضت مدينة ابوقرقاص ليلة هائة اقفلت بها المحلات والمتاجر .

عدل سابقا من قبل Admin في الإثنين نوفمبر 29, 2010 10:38 pm عدل 3 مرات
https://abuqurqas.123.st
?????
زائر

مُساهمةموضوع: حسبى الله ونعم الوكيل   خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 29, 2010 4:14 pm

حسبى الله ونعم الوكيل.....................انتخابات الكوسه.. انتخابات الوطنى...انتخابات التزوير....انتخابات الرشاوى.....انتخابات مصر 2010 lol!
?????
زائر

مُساهمةموضوع: ترتيب فرز الاصوات للفئات بأبو قرقاص :واللى محدش يعرفوا كتير   خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 29, 2010 4:56 pm

ترتيب فرز الاصوات للفئات بأبو قرقاص :
سؤال............حزروا فزروا كده يا ترى ايه نتيجة فرز الاصوات؟
الاجابه البديهيه هى علاء رشدى وفاروق طه فى الفئات !!!!!!!
لان دى النتيجه اللى ظهرت النهارده وتم الاعلان عنها.
لكن الحقيقه بقى واللى محدش يعرفوا ان الترتب الاصلى لفرز الاصوات هى:
1- علاء رشدى
2- بكر العيلى
3-مصطفى التونى
4- ايهاب مفتاح
5- فاروق طه
وللعلم بالشيئ ان هذه النتيجه منذ بدء الفرز ولم تتغير فالمركز الاول ومرشحه علاء رشدى لم يتبدله احد معه ابدا ... والمركز الثانى ومرشحه بكر العيلى لم يتبدله احد منه الى النهايه!!!!! اما الركز الثالث والذى كان لمرشحه فاروق طه لفتره وسرعا ما ظهر التونى وبدأ بالمنافسه عليه الى ان حصل عليه واصبح فاروق طه بالقاع....
والنتيجه الطبعيه لهذا الترتيب هى وصول علاء رشدى و بكر العيلى للاعاده يوم الاحد القادم.
ولكن هل هذا ما حصل
فجاءه ظهرت النتيجه بفوز علاء رشدى وفاروق طه ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
والسؤال هنا كيف وكيف يصعد اللواء ؟
والمركز الثانى من حق المرشح بكر العيلى والذى حصل على اغلبية الاصوات بعد علاء رشدى ونال هذا المركز بفضل حب الناس له وثقتهم فيه وامنيتهم بالتغير والتجديد !!!!!
فهذا الكرسى ليس من حق احد ...ويجب ان يكون انتخابى بين المرشحين ومن يريده الناس ويعطوا اصواتهم له هو من يملكه....(ولكن من الواضح ان صفة الاحتكار سمه سائده فى مصر)
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
قالوا ان زمن المعجزات انتهى........ولكن هذه العباره خاطئه ولكى تكون صحيحه و واقعيه يجب ان نقولها هكذا ( زمن المعجزات انتهى فى كل العالم الا...............مصر)
واللى عاوز يشوف المعجزات يتابع ما حدث امس فى الانتخابات النزيهه
انتخابات نالت شعار ((( وعد من يملك بفوز من لا يستحق )))
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: الهدوء يعود الي ابوقرقاص   خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 29, 2010 5:17 pm

بعد اقل من ساعة على احداث ابوقرقاص عاد الهدوء وانتشرت قوات الامن بالبلدة الهادئة ويتم حسم الامور مع المرشحين الان بمعرفة قيادات المحافظة والحمد لله
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: عايزين نوثق   خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 29, 2010 5:28 pm

طيب عايزين نوثق الكلام ده يا صقر هل في حد كان في لجنة وعنده شهادة يدلي بيها امام الكاميرات علشان ننزل ونذيع ع النت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
tiger
زائر

مُساهمةموضوع: قال ايه انتخابات حره نزيهه   خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 29, 2010 6:02 pm

كنت اتوقع كل هذه السيناريوهات فان الحزب الوطنى الملقب( باالديموقراطى)وهو حزب الفساد االارستقراطى الذى ينهش فى لحم الغلابه ويتاجر بهموم ومشاكل الناس فبرغم من كل ذلك الى اانه لجأ الى اكبر ملحمة تزوير على مستوى العالم بالاضافه الى اساليب البلطجه وترهيب الناس لعدم الادلاء باصواتهم وعدم التفكيرحتى فى حرية اختيار المرشح المناسب لذلك منذ ان رأيت الدنيا بأم عينى لم انتخب اى شخص وهذه ليست سلبيه لان فى نهاية المطاف الحزب اوالنظام بمعنى أدق يفعل مايشاء لان الشعب ومجلس الشعب فى يد رئيس الدوله يفعل مايحلو له ومايراه لهيمنته ولن تفلح دولتنا وشعبنا ومجلس الشعب الا لواصبح مثل الكونجرس الامريكى اومجلس الدوما الروسى اوالكنيست الاسرائيلى اومجلس العموم البريطانى ففى هذه المجالس المشرع الاول والاخير هو الاعضاء المنتخبين من قبل الشعب وليس الرئيس كما فى اغلب الدول العربيه ولذلك قال الامام محمد عبده عندما زار الدول الاوروبيه وجاء الى البلاد العربيه (ذهبت الى بلاد بها اسلام وليس بها مسلمين وجئت الى بلاد بها مسلمين وليس بها اسلام) وهذا ان دل فأنما يدل مدى العدل والمساواه بين افرد المجتمع الوحد وتطبيقهم لاهم مبادئ الاسلام وهى العدل فى المجتمع الاوروبى اما فى مجتمعنا العربى الظلم والجور والتزوير والغش وخداع الناس وترهيبهم وتخويفهم هو العرف السائد وحسبنا الله ونعم الوكيل اخوكم ابن اتليدم tiger
????
زائر

مُساهمةموضوع: انتخابات فراعنة    خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 29, 2010 8:11 pm

ربنا يستر على ارواح الناس ليه هى الكراسى والمناصب غالية للدرجة دى ليه
????
زائر

مُساهمةموضوع: حسبنا الله ونعم الوكيل في الحزب الوطني   خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 29, 2010 9:50 pm

كلام الصقر صح مائة بالمئة ... وانا كمان عرفت من مصدر موثوق منه بمعني اصح من احد الموجودين داخل لجنة الفرز بس هي في الحقيقة ما كانتش لجنة فرز هي كانت مطبخ بيطبخو فيه الانتخابات لصالح طة أو الحزب . المهندس بكر العيلي كان المفروض يعيد مع علاء . وعلاء دي نتيجته الحقيقية . علاء من أول صندوق وهو كاسح الكل وفي المركز الاول وكان في البداية في تساوي في الاصوات بين المهندس بكر العيلي وطه بالرغم من ان مفيش حد انتخب طه وبعد كده رفع العيلي كتير عن طه وكان التوني ومفتاح وقعين وبعد كده نزل طه ورفع التوني وبعديه رفع مفتاح شوية ......... المهم والخلاصة ان الترتيب الحقيقي هو علاء وبكر العيلي
وحسبنا الله ونعم الوكيل ( بس في سؤال محيرني . هو طه أصلا بيموت أو بمعني أصح هو ميت بالفعل طيب ليه ؟! هو عاز ايه تاني من الدنيا أرحم يا طه اللي باقيلك مش كتير .
هتقول لربنا ايه . هتقول لربنا ايه . حسبنا الله ونعم الوكيل
هي الناس دي فاكرة انها مش هتموت ابدا مخلدين فيها .
مش هقولك غير لو كانت دامت لغيرك يا طه
مش بالغش والتزوير والله بحب الناس بتكون احسن بكتير
medo
زائر

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010   خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 29, 2010 10:27 pm

يارب ياجماعة الحقيقة هى اللى تحصل حرام اللى بيحصل دا احنا بننتخب المرشحين اللى شايفين انهم شئ كويس لكن التزوير منه لله يعنى احنا مجرد بس منظر مش اكتر عشان البلد تبان ان فيها ديمقراطية ولكن للاسف كل دا كذب حسبنا الله ونعم الوكيل فيكى ياحكومة
?????
زائر

مُساهمةموضوع: شكرا رولى على الرد واضافة التفاصيل   خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 29, 2010 11:33 pm

شكرا رولى على الاضافه وفعلا هذا ما حدث فانا كنت موجز فى عرضى للاحداث واتمنى ان يسأل الجميع عن ما حدث فى لجنة الفرز ... قصدى الطبخ والتى كانت صادقه فى فرزها للاصوات واعطت كل مرشح حقه ثم قامت بأعلان نتيجه متفق عليها من قبل ........ Mad
انتى عارف طبعا !!!!!!!!!!!!!!! واسألوا الناس هل فى احد منكم قام بأنتخاب اللواء؟ وانظر حولك جيدا لانك لم تجد احد يقول انا فقط عدد ضئيل جدا جدا هو من اعطى اللواء صوته ومعظمه مرشى .. واسأل نفس السؤال كيف وكيف وكيف صعد اللواء؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! والاخير انى عرفت ان النتيجه اعلنت بفوز اللواء كمرشح اول وعلاء رشدى كمرشح ثانى مع العلم انه كما قلت رولى ان المرشح علاء رشدى قد انفرد بالمركز الاول منذ بدأ الفرز حتى نهايته ولم ينافسه احد على هذا المركز ولكن ايضا اقول لك لا تستغرب فأنت فى مصر بلد المعجزات الاول farao واخيرا عرفنا نوصل للمركز الاول فى حاجه king cheers
??? ????
زائر

مُساهمةموضوع: كلنا خيال مأتة   خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 30, 2010 12:16 am

كل مظبط كل مربط
للماذا يقومون بهذ المسلسل
بدل تضييع الوقت يجيبوا مدرب اجنبى يدرب الناس على تسويد الورق لطة بدون وعى
?.????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010   خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 30, 2010 3:50 am

يا اخوانى ده شىء متوقع ان فاروق يعيد مع علاء عشان يكسب فى النهاية تحت مظلة انتخب المسلم حتى لو كان وحش زى المرة اللى فاتت وانا هقولكم موقف حصل مع فاروق اللى عمره ماخدم حد غير قرايبة واهل قريته لانه بيقول دايما انا بشترى الاصوات بفلوسى يبقى محدش يطلب خدمات منى وانا واحد من الناس اللى روحتله بيته انا ووالدى عشان يتوسطلى فى تعيينى فى اى حاجة علما بانى حاصل على جيدجدا مع مرتبة الشرف كلية العلوم تخيلوا قال ايه؟؟؟؟؟؟
قال يا حاج خد ابنك وروح ده معاه مرتبة شرف ده هيتعين وهو قاعد فى بيته علطول ومرضيش مع انه مش هيتحرج لما يتوسطلى سواء فى تدريس اوشركة لان تقديرى يشفعلى تخيلوا ومشينا وقعدت سنتين مدرس بالحصة مع انى تانى الدفعة لكن ربنا كريم واتعينت معيد بالقاهرة من غير فاروق او غيره وفى النهايه اقسم بالله العظيم انا لو حصل اعادة مع علاء هنتخب علاء لان على الاقل فى ناس كتير مسلمين بتحبه والاصوات اللى خدها من غير تزوير يبقى ياخد حقه الموضوع مش انصر المسلم على المسيحى لا لا ده مش كلام سيدنا محمد لاننا بنتكلم فى معاملات وخدمات عامة فاللى شايفينه هيخدم البلد نديله صوتنا بغض النظر عن ديانته وكفايه ان فاروق اقدم عضو فى المجلس كفاياه اوى على كده كنت اتمنى ان ايهاب ينجح او يعيد بس دولة الظلم اكيد لها نهاية واخر حاجة اتمنى من كل قلبى ان مجدى يسقط دلوقتى او فى الاعادة لانه رجل مخادع يوعد ولا ينفذ ناهيك عن اخلاقه التى اعلمها عن قرب وحسبنا الله ونعم الوكيل
????????
زائر

مُساهمةموضوع: يبقى انته اكيد ف مصر    خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 30, 2010 7:53 am

نعم حسبنا الله و نعم الوكيل فى فاروق طه و مجدى سعداوى الذين لم يقدموا لمركز ابوقرقاص اى شى يذكر سوى تسريب امتحانات الثانويه العامه فعلا زمن العجايبب لم ينتهى بل موجود ف مصر يعنى يكون كل مره فاروق ساقط و الحزب يخليه يعيد على حساب مصلحه الناس انا عضو ف الحزب ولا يشرفنى ان انتمى ليه بعد كل هذه المهاترات و ساساند اى مرشح مستقل ضد الحزب اللى بيعمل لمصلحته و للاعضاء على حساب الناس الغلابه
سعداوى قال ف اجتماع حضرته انا لا اخدم احد لوجه الله الا اذا كان يخص عمدة او يملك اصوات عائلات كبيره اخدمه غير كده لاء
كمان معروف عنه اخلاقه اللى زى الفل الكل عارفها عندنا طبعا كمان تسريبه لامتحانات الثانمويه العامه
فاروق بياخد اتلكرسى بنفوذه و علاقات ورشاوى علشان كده مش بيخدم حد ولا هيخدم و كمان رجله و القبر سبحان الله يمدهم فى ظغيانهم يعمهون هتروح من ربنا فين
المركز فى ناس كتير كويسه مثل التونى و العيلى و نايف و محمد سعد و العربى و غيرهم و الله
بس الوضع هيفضل كده لامته لازم تغيير بس مش هيتغير غير لما ربنا يريد و الحدق يفهم
و انته اكيد ف مصر
?.?????
زائر

مُساهمةموضوع: فاروق مزور وراشي وحرامى    خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 30, 2010 8:50 am

فاروق طه زور فى الانتخابات يا جماعة ومش اول مرة يعمل كدة وده راااااشي والراشي والمرتشي فى النار فضل يخلى ابنه و اعوانه اللى كان مجندهم فى لجنة الفرز يطعنو على طول وحصل تأخير فى الوقت وايهاب ابو المجد مفتاح المفروض ان الانتخابات كانت حسمت من الساعة الثالثة ظهرا ولكن الحرامى فاروق سافر الى مصر وكلم الوزراء والساعة ال5 عند المغرب خلى لجنة الانتخابات العليا تعمل تغيير فى المستشار اللى كان فى لجنة الفرز وكل مرة يطعن عمال على بطال لحد ما راح ظبط العملية فى القاهرة مع اللجنة العليا وغير المستشار وخلى الأمن المركزى يضرب قنابل مسيلة للدموع وده كله ليه لان فيه ناس يقدر يشترى ذمتهم وده اللى حصل لحد ما زور فى الانتخابات لما جه المستشار الجديد الحاصل على 3 مليون جنيه نقدا من فاروق الحرامى اللى كان بيهطل على روحه وهو صغير قليل الأصل ابن الحلاق وعلى فكرة انا واحد من ابو قرقاص والكلام ده حصل امامى لحد لما القنابل كانت هتموتنا من كتر الدموع

ملحوظة انا كنت واقف والله فعلا وعلى فكرة انا قريب ايهاب مفتاح وتغور الانتخابات انا مش هحلف كدب واظن كل الناس عارفة فاروق بيعمل ايه وحسبي الله ونعم الوكيل فى الراشي والمرتشين اللى غيرو المستشار والانتخابات كانت اتحسمت الساعة 3 ظهرا بس ايه فاروق طالما سافر مصر يبقى اكيد هيخلص كل حاجة وغور يابو.........................................
?.?????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010   خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 30, 2010 12:36 pm

دة راجل ................................ ....... ................
????
زائر

مُساهمةموضوع: محدش بنزل ينتخب في الاعادة   خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 30, 2010 1:33 pm

وانا معاك يا دكتور احمد هنتخب علاء .
بس انا عندي اقتراح اتمني ان ابوقرقاص كلها مسلم ومسيحي ماينزلش ينتخب نعمل اعتصام . واصلا حتي لو نزلنا هيخدها طه الميت وسعداوي المزور . يبقي بلاش ونوفر وقتنا
ان شاء الله طه هيشوف ايام قبل مايموت
?????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010   خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 30, 2010 4:08 pm

اول مشاركة ليا في هذا المنتدا الجميل
اولا تحية طيبة للمنتدا ولاعضائة الكرام
من رايي ان كلنا لازم نروح ننتخب مسلم ومسيحي
ننتخب علاء رشدي ونحاول نغير من الفساد ونخلي علاء ياخدها اكتساح علشان اللي زي فاروق يعرف ان البلد باكملها مش عايزاة لانة مخدمشي حد غير نفسة
وبالنسبة لمقعد العمال ننتخب النايف لان مجدي زي فاروق مفيش فرق بينهم
?????
زائر

مُساهمةموضوع: متصفح عندك حق وبأيد رأى رولى   خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 30, 2010 8:06 pm

متصفح عندك حق والله وبجد كلنا فكرنا نعمل كده بس انا بأيد رأى رولى اننا نوفر وقتنا وجهدنا ونقعد فى بيوتنا طالما الحكومه بتختارلنا مرشحينا يبقى احنا نرتاح بدل ما نوجع قلبنا ودماغنا !!!
وعلى رأى الاستاذ العزيز سيبك من خالتى نزيهه وعمنا اليد موقراطيه. انا نفسى مركز ابوقرقاص كله يعمل مقاطعه لانتخابات الاعاده...ومش عاوزين ننسى برضوا ان علاء و نايف حزب وطنى وانا مش هنتخب حد حزب وطنى ابدا ابدا What a Face لان الوطنى هو سبب كل الكوسه والباذنجان وقفص الخضار اللى احنا عايشين فيه ده cherry يبقى الحل الوحيد المقاطعه scratch
mezo
زائر

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010   خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 30, 2010 9:47 pm

يارب علاء هو اللى يكسب علشان الراجل دة انا قعدت معاه وعافة كويس دة ممكن يفيد البلد بحاجات كتير
?/????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010   خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 30, 2010 9:54 pm

احنا لازم نقف مع الاستاذ علاء رشدى لان دة هو اللى هيفيدنا بجد مش .....................فاروق طه
????
زائر

مُساهمةموضوع: محدش بيفيد حد   خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010 Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 01, 2010 2:30 pm

والله يادكتور محمد محدش بيفيد حد علاء ده احنا ما نعرفش عنه حاجة بس كل الحكاية عند في طه ............. وفي كل الاحوال الانتخابات بتعدي ومحدش بيشوفهم غير قبل الانتخابات اللي بعديها .
وبعدين طالما المهندس بكر العيلي سقط في الانتخابات بالتزوير طبعا يبقي حال البلد دي مش هيتعدل ابدا . المهندس بكر العيلي بيخدم الناس من غير ما يكون عضو في مجلس الشعب فما بالكم لو كان عضو والله كان حال ابوقرقاص اتعدل
معلش يا بشمهندس بكر والله العظيم احنا اللي خسرنا مش انت
??????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010   خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010 Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 01, 2010 8:03 pm

انسأل الله ان يولى من يصلح
ويعدى الانتخابات على خير و فى النهايه مفيش احسن من الهدوء والسلام
واللى منجحشى الدوره دى ينجح الدوره الجايه انشاء الله

خبر عاجل اشتبكات واطلاق اعيرة نارية في ابوقرقاص انتخابات 2010
صفحة 1 من اصل 1