اخبار ابوقرقاص
حاليا (مدرسة ابوقرقاص التجارية بنات) على فيس بوك
اخبار ابوقرقاص
حاليا (مدرسة ابوقرقاص التجارية بنات) على فيس بوك
اخبار ابوقرقاص
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اخبار ابوقرقاص

اخبار ابوقرقاص لكل اهالي مركز ابوقرقاص

الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

الاستاذ ايهاب حمزه امين الحزب الوطنى ابوقرقاص في لقاء مع المنتدى_1

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

الاستاذ ايهاب حمزه امين الحزب الوطنى ابوقرقاص  في لقاء مع المنتدى_1 Empty
مُساهمةموضوع: الاستاذ ايهاب حمزه امين الحزب الوطنى ابوقرقاص في لقاء مع المنتدى_1   الاستاذ ايهاب حمزه امين الحزب الوطنى ابوقرقاص  في لقاء مع المنتدى_1 Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 27, 2010 6:46 am

الجزء الاول

الجزء الثانى

الجزء الثالث

الجزء الرابع

https://abuqurqas.123.st
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: فعلا الاستاذ ايهاب    الاستاذ ايهاب حمزه امين الحزب الوطنى ابوقرقاص  في لقاء مع المنتدى_1 Icon_minitimeالسبت ديسمبر 04, 2010 5:44 am

فعلا الاستاذ ايهاب عمل تطور في الحزب في ابوقرقاص بالتوفيق ان شاء الله
???????
زائر

مُساهمةموضوع: مصر   الاستاذ ايهاب حمزه امين الحزب الوطنى ابوقرقاص  في لقاء مع المنتدى_1 Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 06, 2010 10:08 am

ايهاب حمزه سيكون باذن الله قنبله ابوقرقاص القادمه ونتمني ان يكون مرشحنا القادم في انتخابات مجلس الشعب
?????
زائر

مُساهمةموضوع: لن يدوم لكم الكرسي يا وصوليين يا منافقين يا متسلقين علي اكتاف البسطاء   الاستاذ ايهاب حمزه امين الحزب الوطنى ابوقرقاص  في لقاء مع المنتدى_1 Icon_minitimeالخميس ديسمبر 30, 2010 8:22 pm

يسؤنا ويحزننا أن تكون مثل هذه الشخصية ممثلة لاهالي ابو قرقاص ولكن صبرنا الوحيد انه
يمثل الحزب المزور الذي شهد التاريخ بقيامه باكبر عملية تزوير وعلي كل حال لو كان هذا
الشخص لديه ذرة شجاعة أن يتقدم للمحافظ الظالم قراقوش المنيا بهين السؤالين :--
ا-- لماذا تسبب في اهدار المال العام وقدره 70 مليون جنيه تتمثل في انشاء 3 مجمعات غير صالحة وغير مستخدمة حتي الان وليس لها حصة دقيق
2- ماهي الفائدة من انشاء أكثر من 200 اشارة مرور تكلفة الواحدة عشرين الف جنيه وهذه الاشارات داخل مناطق ليس لها اي لزوم اليس هذا اهدار للمال العام ؟
ولا هذا اهدار لاموال الجباية التي يجمعها من دماء الفقراء ؟؟؟ حسبنا الله
تكلم يا وصولي..........................................................................................
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: الاستاذ الزائر (مكبوت)   الاستاذ ايهاب حمزه امين الحزب الوطنى ابوقرقاص  في لقاء مع المنتدى_1 Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 31, 2010 7:07 am

الاستاذ ايهاب ليس ممثل ابوقرقاص في الحزب !!!! ده عضو بالحزب وتم اختياره كأمين للحزب في ابوقرقاص وممكن يتم اختيار حضرتك فيما بعد واتمنى لو لك ملحوظات واضحة انت تكتبها وليس كلام مرسل أو تجريح وكلنا ولاد تسعه ياباشا والاستاذ ايهاب مستعد للرد علي حضرتك وعلي الاخرين وهذا واجبه طبعاً

سيادة المحافظ في خلال اسبوع انهى تماما ازمة الانابيب في ابوقرقاص بعربيتين كل واحده لا تقل بها الانابيب عن حوالى 500 انبوبة فعلا لدرجة ان اخر عربية كانت يوم الاربعاء ظلت واقفة لمدة اربع ساعات ولم تفرغ صف او صفين من حمولتها دليل على انتهاء الازمة تماما هذا هو محاظ المنيا
مع خالص حبي وتقدير للزائر (مكبوت) ولكل رواد المنتدى

ميرو

مُساهمةموضوع: عزيزى الاستاذ مكبوت   الاستاذ ايهاب حمزه امين الحزب الوطنى ابوقرقاص  في لقاء مع المنتدى_1 Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 31, 2010 7:40 am

عزيزى الاستاذ مكبوت انت شكلك مكبوت من المحافظ وبتفش غلك في الاستاذ ايهاب ما علاقة الاستاذ ايهاب حمزة بسيادة المحافظ وبعدين خليك ايجابي وشارك برآى حر له قيمة بدلا من الهجوم الذي لامعنى له وياريتك توقفت عند السؤالين الذين طرحتهم بدون الهجوم علي شخصيات لم تقم هى بالهجوم عليك حتى تنجح التجربة بدلا من تطفيش الناس من المنتدى الذي انعش الحياة السياسية في ابوقرقاص مع خالص تقديرى للأخ مكبوت
Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep :
???? ???
زائر

مُساهمةموضوع: ليكم يوم يا ظلمة يا انتهازيين    الاستاذ ايهاب حمزه امين الحزب الوطنى ابوقرقاص  في لقاء مع المنتدى_1 Icon_minitimeالسبت يناير 01, 2011 9:18 pm

السادة المحترمين من يمثلون انفسهم محامين عن قراقوش انتم مطالبون بتوصيل هذه الملاحظات وغيرها لهذا الظالم ويبدو انني ليس انا الشخص الذي يسمي نفسه مكبوت ليس هو المكبوت بمفرده ولكن كل ابناء المحافظة كلنا مفروسين منه ماعدا الوصوليين البلطجية من ينتمون للحزب الظالم المزور الذين يعتبرون ان وجود انابيب البوتاجاز منحة وصدقة من قراقوش لعبيده
علي فكرة يا ميرو هذه الانبوبة تباع علانية امام مفتشي التموين بزعامة رئيسهم أحمد دردير ب 5 جنيه مع العلم ان سعرها الرسمي 4 جنيه يبقي مافيش حد بيتصدق علي المواطنين الغلابة بشي بل العكس يا من تقلبون الحقائق وان شاء الله ليكم يوم يا ظلمة يا انتهازيين يا لصوص
?????
زائر

مُساهمةموضوع: ابوقرقاص   الاستاذ ايهاب حمزه امين الحزب الوطنى ابوقرقاص  في لقاء مع المنتدى_1 Icon_minitimeالسبت يناير 01, 2011 11:30 pm

اخي المحترم الاستاذ مكبوت شكر وتقدير لسيادتك اولا يسعدني ويشرفني انتقاد سيادتك واحب اعرف سيادتك ان منصب امين الحزب الان لايتم باالاختيار او الواسطه بل بالانتخاب الداخلي بين الاعضاء المقيدين بالحزب ونظام تصعيد واختبارات معقده وعده تقارير من جهات امنيه مختلفه وكذلك مقابلات شخصيه للشخص الذي يتم ترشحيه لهذا المنصب وكذلك سيرته الذاتيه اخي العزيز اسال عن سيرتي قبل الحزب وبعده وما قدمته من خلال انتخابي من قبل اهلي اللي بتشرف اني ابنهم ومنهم اللي باكل واشرب معاهم انتخبوني عضو بالمجلس المحلي للمركز من ابناء مدينه الفكريه الشرفاء وده من 2002 وكنت اصغر عضو سنا وحاولت ونجحت بفضل الله ووقوف اهل بلدي واصدقائي معي واسأل عن الموضيع التي تاقشتها والمطالب التي طلبتها لخدمه ا اهل ابوقرقاص والمستندات موجوده ياخي المحترم وشورفت بالانتخاب من قبل اعضاء المجلس ان اكون وكيلا للمجلس من2003 حتي تاريخه وشرف لي ان اصبحت امينا للحز من نهايه2006 كانت عضويته 6100 عضو اصبحت الان26847 عضوا حتي نهايه 2010 منصب شرفي تطوعي عملا حزبي عام بدون مقابل بل نصرف من مالنا الخاص اسال فقط عن انشطاتنا الاجتماعيه لمساعده اهلي ابناء ابوقرقاص من الفقراء محدودي الدخل وبعد ذلك الرياضيه والسياسيه والشبابيه 00 اسال عن موقفي امام السيد المحافظ في المطالبه بحقوق اهل بلدي اسال ليه ان مكروه من الجهاز التنفيذي وليه حاربوني وحاولو يشيلوني علشان اطالب بالحق دائما اسال مين اللي وقف وقال ان خبز المجمعات مينفعناش اسال اذاي اتاذيت في شغلي علشان بقول الحق اسال عندي اختين واخ متخرجين من كام سنه مشتغلوش تعالي شوفني يااستاذ مكبوت وانا بشيل واعمل واشتغل بمحلي ولا انتواتعودتو علي الباشا والبيه والاقطاعيين يكونوا امناء للحزب واحد من العامه لا ينجح لا كان له فين يااستاذ مكبوت تعالي عاشرنا شوف حزبنا تعالي فرغ كبتك معانا ادينا فكرك واشتغل معانا عجبك كمل وشوف احنا هدفنا ايه شوف بنتكلم ونطالب بحقوق اهلينا ولا احنا ذي مبتقول وصوليين علي فكره احنا غلابه ياعم واللي سترها ربنا وعملنا بالحلال وشكراا ليك ياخي العزيز مكبوت والله تعالي جرب وشوف بنفسك متسمعش واهلا بيك والف شكر ليك وبعدين انت حكمت علي شخصيتي اذاي وكفايه اني اتكلم عن مشاكل ابوقرقاص وعلي فكره ابوقرقاص مفيهاش اشارات مرور ومجمع المخابز من موازنه الدوله موش من حصه المحافظه اوالمركز وبعدين مش هيشتغل الا بعد توفيرحصه دقيق زياده عن حصه مركزنا وبادعوك لزياره معرض السلع الغذائيه المخفضه والمدعمه من قبل الحزب وكذللك لحوم بلديه بسعر 35 جنيه وانشاء اله توزيع35الف جنيه من اهل الخير اللي انت منهم وده كله لمين لااهليمن ابوقرقاص تابع الموعد بعد يوم 20يناير2011 وروح المستشفي شوف ال3ماكينات غسيل كلي اللي وصلو من مصر عن طريق الحزب واعرف انا طلبتهم اذاي واسال مين اللي جاب موافقات لتحويل العمارات السكنيه الجديده ايجار بدل تمليك علشان شباب بلدي ميتذلوش للبنوك والقروض وشكرن علي كل شتيمتك ياعم والحمد لله مدام ربنا راضي عني وبنام مرتاح صحتي وولاادي كوييسين وبتدي فرض ربنا ده كل فضل من عنده والعزه من عند الله بس وقل لن يصيبنا الاما كتب الله لنا ولو موش راضي عني كان ذلني وكل سنه وانت طيب ياراجل
??????
زائر

مُساهمةموضوع: هوداالكلام   الاستاذ ايهاب حمزه امين الحزب الوطنى ابوقرقاص  في لقاء مع المنتدى_1 Icon_minitimeالأحد يناير 02, 2011 5:04 pm

انا عاشرت الاستاذ ايهاب حمزه منذ عده سنوات عن قرب وجدته صاحب راي وفكر مستمع جيد يرد في الوقت المناسب لماح مخير ولايستطيع احد ان يسيره متواضع جدا ويعتز بكرمته جدا جدا دائم الانفاق في الخير علي فكره انا لست عضوا بالحزب ولاالمحليات انا راجل حبيت اقول الحق واشهد علي وقفه الراجل ده لما عرفته اول مره كانت مراتي في حاله وضع وتحتاج قيصريه وشافني امام المستشفي موش لاقي دكتور يسعف مراتي هداني ودخل معي المستشفي وطلب المدير وعنفه وجاء طبيب وعمل العمليه ولم يتركني حتي الثالثه فجرا بل نزل من غير منعرف جاب حقن وحاجات وبعد ماربنا كرمنا استاذن ومشي ورحت اشكره لقيته انهمكنش يعرف اسمي ولا شغلي ولابلدي المهم انه طلب نقل المدير ولم يسكت الالم جه مدير جديد للمستشفي والله دهاللي حصل معاي اقسم بالله وقف معاي لوجه الله من غير ميعرفني اتقو الله علي فكره انا مدرس لغه عربيه وساكن بشارع الاهرام تلاته شرق الترعه منزل الحاج اصمعي اتقوالله انتو عاوزين واحد يمسك الحزب يكون ذي اللي قبله يكلمكو من مناخيره ويمنع حد يدخل مكتبه ياعالم هو اللي من طبقطتنا وحش والاقطاعيين حلوين بتوع الدماغ اصحاب مئات الافدنه ولاايه ياشعب
ana
زائر

مُساهمةموضوع: ghkj   الاستاذ ايهاب حمزه امين الحزب الوطنى ابوقرقاص  في لقاء مع المنتدى_1 Icon_minitimeالأحد يناير 02, 2011 5:31 pm

احنا مجموعه شباب جامعي بنحب امين الحزب الاستاذ ايهاب حمزه وبنحب محمدشوقي امين الشباب وايهاب حمزه شخصيه محترمه جدا جدا ومتواضعه جدا وبيعاملنا اكتر من اخواته بسيط جدا يستمع لنا ويحاورنا ويلبي طلباتنا وينصحنا ويوجهنا شخصيه لها فكر خطير فكر يبني موش هدام دماغه مش سهله فاهم قوي ذكي جدا يفهمها وهي طايره غير الحزب خلي الحزب موسسه تعمل دايما ايهاب حمزه عمل روح جديده للحزب كفايه انه خلي اعضاء الشعب والشوري يعملولو حساب لم قال لهم ان النائب ملوش وصايه عليا ولا علي الحزب كفايه ان الانشطه الموجوده الان عمرنا مسمعنا عنها كفايه حقد وغل ياناس وتعالي خدلك دوره اي سي دي ال ببلاش من الحزب ولااشترك في دوره تدريب تثقيف ديني اوسياسي اوتنميه قدرات اوساعد بجهدك في الاعمال الاجتماعيه الخيريه ربنا يخليك تحب الناس وتسال وتتقصي الحقائق اولا ان بعض الظن اثم اثم اتقو الله
?????
زائر

مُساهمةموضوع: تالب   الاستاذ ايهاب حمزه امين الحزب الوطنى ابوقرقاص  في لقاء مع المنتدى_1 Icon_minitimeالإثنين يناير 03, 2011 4:05 pm

انا اخوكم طبيب محمد احمد ابراهيم اعمل طبيب باحدي الوحدات الصحيه بمركز ديرمواس وانا من ابناء ابوقرقاص ومرتاح في عملي جدا((زعلت جدا من الاستاذ مكبوت رغم اني مفروض مردش عليه علشان انا قرات رد الاستاذ ايهاب وهو متعود دائما علي مقوله ءءءءءءءوالقافله تسير ولكنني احب اسال الاستاذ مكبوت مكبوت انت تعرف ان كل شهرين فيه يوم طبي مجاني بالحزب بابوقرقاص بيبقي فيه الكشف مجانا وصرف العلاج مجانا من صيدليه خاصه والاطبا ء من ابناء البلد المحترمين واخر كشف طبي كان ل658حاله من الفقراء واسال صيدليه د اشرف رشيد من يتحمل قيمه العلاج هل تعلم ان الاستاذ امين الحزب اللي موش عاجبك هو اللي بيتحمل من جيبه الخاص 70% من القيمه لوجه الله تعالي بدون دعايه وانكارذات حبيبي مكبوت بك هل تعلم ان في رمضان مشكلين مجموعه من50شخص تقوم بتوزيع مواد غذائيه ولحوم ودواجن علي الفقراء في عده اماكن بطريقه الخفاء لدرجه انه طلب مننا ان نحاول ان اللي نوصله الحاجه لغايه بيته ميعرفش من عند مين ونحاول انه ميشوفناش هوده ايهاب حمزه خلي بالك انا بكلمك في نشاط انا مشترك فيه بس علشان دحنا عندنا اكتر من 6 اشطه بتخصصات مهو الحزب بقي موسسه من ساعه مجه اللي موش عاجبك
خلي الحزب بتاع الكل وعملنا مساحات نتحرك فيها صح وعلي فكره اسال العمليات الجراحيه للفقراء في عيادات خاصه يتحمل الحزب جزء واهل الخير جزاء بواقع عمليتين شهريا استني عارف مين اهل الخير وعلي فكره اسال عثمان بك كامل وهو من الناس المحترمه بالمركز امين الحزب اللي بتغلط فيه عمل ايه علشان ييجو3ماكيتات غسيل كلي للبلد واسال اخي الكبير المحترم الدكتور احمد مدين عن عدد الحالات المجانيه والعمليات الخاصه بالعيون اللي ساهم فيها الاستاذ ايهاب وفيه كتير وكيتير بس انا عندي شغل وسلامي لك هشرح لك باقي الانشطه الخيريه اللي رافض ان الاعلام يكتبها علشان ثوابها يبقي عند الله وانا اشكر مدير الموقع والذي فتح لنا طاقه نور واطالب زملائي كلا في نشاط يذكر اللجنه اللي بيساهم بجهده فيها ويعرف الناس ان الحزب في عهعد الراجل ده بقي ايه والاستاذ مكبوت تعالي شوف واعرف ان بعض الظن اثم وده عمل تطوعي محدش بياخد عنه فلوس وربنا يشفيك من الكبت ويحميك من مرض الحقد والغل امين
?????
زائر

مُساهمةموضوع: بنت ابوقرقاص   الاستاذ ايهاب حمزه امين الحزب الوطنى ابوقرقاص  في لقاء مع المنتدى_1 Icon_minitimeالإثنين يناير 03, 2011 4:26 pm

علي فكره انا اشتركت في الحزب من حوالي سنه وشوفت الاستاذ المحترم ايهاب حمزه اول مره في اجتماع مكتب الفتيات علي فكره هوشاب عمره يمكن اربعين سنه اواقل بسيط وهو متواضع جدا له هيبه ورهبه وبيعاملنا ذي اخواته حرام عليك يامكبوت افندي تتكلم في اللي متعرفوش ولاانتو ميعجبكوش العجب واللي مننا وحش واللي في حاله وشايف شغله يبقي وحش يامكبوت يامكبوت ربنا بس هو الي مطلع علي اللي في القلوب وعاش عاش الستاذ ايهاب المحترم وموتو بغيظكم وشكر خاص لمدير الموقع وللدكتور المسؤل عن اللجنه الطبيه بالحزب وبفكره لما الاستاذ ايهاب جاب جهاز قياس هشاشه العظام لمده يومين والكشف مجانا للفقير والغني والعلاج للفقراء ببلاش كانت الناس فرحانه اذاي والله انا خايفه اللي ذي مكبوت يخلوالراجل يقرف من العمل التطوعي ويسيب الحزب بسب الغل والحقد ان واحد في سنه يوصل بجهده وعمله والمكبوت مكبوت
????
زائر

مُساهمةموضوع: تامر   الاستاذ ايهاب حمزه امين الحزب الوطنى ابوقرقاص  في لقاء مع المنتدى_1 Icon_minitimeالإثنين يناير 03, 2011 5:05 pm

شكر خاص لمهندس الموقع الهام والاوحد بابوقرقاص السيد مدير الموقع انا في يوم كنت كاره الحزب واللي فيه وقابلت بالصدفه احد اعضاء المجلس المحلي وفهمني ان الاختيار الاول ليهم عن طريق امين الحزب قلت برضه موش عيب واحد صغير في السن يشكل مركز ومين هو ده فقلي حاسي قبل متحكم شوف وعاشر روحت معاه لقيته راجل محترم جدا واجلاق كررت اللقاء لقيته صاحب فكر عالي وله رؤيه مستقبليه واعيه عاوز يغير حتي في المحليات عاوز ناس مثقفه جدا جدا في المحليات وتخصصات في كل المجالات ولكن قال لي ان التغييرالشامل وبسرعه يهد كل حاجه ولازم يكون علي مراحل وبدات احبه واحب الحزب وشوفت انه صاحب قرار محدش بيمشيه ويرغمه صاحب صحبه وشهم وجدع وعارف استاذ مكبوت انالي يسمع موش ذي اللي يشوف ويعاشر

الاستاذ ايهاب حمزه امين الحزب الوطنى ابوقرقاص في لقاء مع المنتدى_1
صفحة 1 من اصل 1